نماینده مجلس: مسوولان و مردم وصایای امام راحل را مدنظر قرار دهند

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسوولان و مردم باید وصایا و سخنان امام راحل را مد نظر قرار داده و راه ایشان را ادامه دهند تا به سرمنزل مقصود برسند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین خسروی اسفزار امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امام راحل نعمت بزرگی بود که خداوند به ما داد.

وی گفت: ایشان انقلاب اسلامی را به وجود آوردند؛ انقلابی که صحنه سیاسی دنیا را عوض کرد به این معنا که قبل از سال ۵۷ کشورهای دنیا تحت دو سلطه غرب و  شرق بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی یک حرکت و قدرت جدید در مقابل این دو قدرت برتر دنیا به وجود آمد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا زمان رحلت امام خمینی (ره) تکیه ایشان بر خدا و امام زمان (عج) بود و ما هم راهی جز پیمودن مسیر امام راحل برای تحقق تمدن اسلامی و زمینه‌سازی ظهور امام عصر (عج) نداریم.

وی تصریح کرد: به هر میزان از راه و روش امام فاصله بگیریم به هدف نهایی دیرتر می‌رسیم.

خسروی گفت: در ۴۳ سال اخیر مشکلات و تحریم‌ها و ترورهای بسیاری سر راه انقلاب و نظام اسلامی ایجاد شد اما به برکت خون شهدا و با تکیه بر خدا، انقلاب اسلامی با وجود همه این مشکلات در راه پیمودن مسیر خود است.

وی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت امام خمینی افزود: این اتفاق یک معجزه بود و دشمنان در آن زمان به‌صورت علنی در رسانه‌های خود اعلام کردند که انقلاب اسلامی با فوت امام به پایان رسیده است و با این انتخاب معجزه‌گونه به اهداف شوم خود نرسیدند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه اصلی مشکلات کشور بی‌توجهی دولتمردان به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دوران‌های مسئولیت‌شان بوده است.

وی تصریح کرد: اگر دولتمردان در هر دوره از مسئولیت‌شان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گوش می‌کردند امروز این مشکلات اقتصادی به وجود نمی‌آمد.

خسروی از کمبود آب به عنوان یکی از مشکلات امروز مردم نام برد و افزود: امروز به خاطر بی‌تدبیری دولت‌های قبلی آب به یکی از بزرگترین مشکلات مردم تبدیل شده است و این بی‌توجهی‌ها به فرمایشات رهبری نباید در این دوره ادامه پیدا کند.

وی گفت: دولت قبل مردم را با برجام سرگرم کرد و به توصیه‌های رهبری توجه نداشتند در حالی که ایشان فرمودند اقتصاد را شرطی نکنید و از طرف مقابل ضمانت بگیرید اما دولت قبل این کار را انجام نداد و امروز با آن سیاست‌های غلط به اینجا رسیده‌ایم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف اظهار داشت: آنچه مشکلات امروز از دولت قبل به ارث رسیده نتیجه بی‌توجهی به فرامین رهبر معظم انقلاب است چرا که دولت سیزدهم دولتی پرتلاش و زحمتکش است که تعطیلی و غیرتعطیلی نمی‌شناسد و ما هم به عنوان برادر و مددکار دولت در مجلس هستیم.

وی با اشاره به آنچه آشفتگی فضای مجازی نامید، افزود: مسوولان باید برای کنترل فضای مجازی که رها شده است کاری انجام دهند چرا که این فضا در حال بمباران شیمیایی مردم است و با اینکه مدیریت فضای مجازی به شورای عالی فضای مجازی رفت باز هم رها شده است.

خسروی گفت: مردم از این مجلس، قوه قضاییه و دولت انتظارات بیشتری دارند که به توصیه‌های رهبری گوش فرادهند و دولت آیت الله رئیسی عزم خود را جزم کرده تا فضای مدیریتی کشور را عوض کند که نمونه آن مبارزه با فساد، ارائه فهرست مفسدان اقتصادی و جراحی اقتصادی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha