۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 3196
کد خبر: 84777544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها: شرافت و دینداری ما مدیون امام (ره) است

خرم آباد- ایرنا - رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: امروزه همه کرامت، شرافت، دینداری و ایمان ما مدیون امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام "مصطفی رستمی" روز شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام راحل در مصلای خرم آباد اظهار داشت:  امام خمینی (ره) با پایه گذاری انقلاب اسلامی خط فکری جدیدی در دنیا ایجاد کرد که این خط منحصر به ایران نبود، بلکه جهانی بود.

وی با بیان اینکه امام راحل کسی بود که خود را ناچیز و خدا را همه چیز می دید و در مواجهه با مردم متواضع بود ، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل نه تنها دینداری در ایران بلکه در دنیا دینداری زنده شد.

حجت الاسلام رستمی یادآور شد: امروز وظیفه همه مسئولین است که جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار داده و با روشنگری به جوانان و ملت ایران اعلام کنند که وظیفه ما ایستادگی ، مقاومت صبر و خدمت به این ملت است.

وی با بیان اینکه وظیفه مردم ایستادگی، مقاومت و امید به آینده است ، افزود: این مقاومت و صبوری اگر باقی بماند، پیروزی نزدیک است.

وی افزود: دشمن در تلاش است که با تحریم و فشار آوردن به مردم آنها را از انقلاب اسلامی بدبین کنند، اما تا زمانی که پیام شهادت، توکل بر خداوند، همراهی با اولیای خدا باشد، آنها شکست خورده هستند.

رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها افزود: همه ما مسئولین در مقابل جوانان جامعه مسوول هستیم و باید خود را وقف ملت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون ملت ایران بر سر راه از عزت و اقتدار و شعار امام حسین ع ایستادگی کرده و در مقابل همه دشمنان سربلند و پیروز شده است.

حجت الاسلام رستمی یادآور شد : دشمنان نظام انقلاب اسلامی به دنبال تجزیه ایران هستند، برای این که هیچ کشوری قدرت رودررویی با اسرائیل را نداشته باشد، از این رو باید ملت ما هوشیار باشند، زیرا اینها کینه تاریخی از ایران اسلامی و ایران قوی به دل دارند.

وی افزود: آرزوی  ۲۰۰هزار شهید این انقلاب که امروز به آن رسیده ایم ایرانی قوی، عزتمند و با اقتدار بود.

رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که گوش به فرمان رهبری و توکل به خداوند متعال را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در تمام مراحل به پیروزی برسیم.

در پایان این مراسم مردم خرم‌آباد در سوگ امام راحل به عزاداری پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha