۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84777554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف در محورهای گالیکش و گنبدکاووس ۵ مصدوم برجا گذاشت

گنبدکاووس- ایرنا- نیروهای هلال احمر با اطلاع از وقوع ۲ مورد سانحه رانندگی در محور ارتباطی گالیکش و گنبدکاووس به پنج مصدوم امدادرسانی و آنان را به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل کردند.

رییس جمعیت هلال احمر مینودشت و گالیکش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نیروهای امدادی در حادثه برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه ایسوزو (کامیونت) به ۲ مصدوم خدمات درمانی ارائه دادند.

محمدرضا استیری افزود: این حادثه ساعت ۹:۳۵ صبح امروز به پایگاه امداد و نجات بین شهری مرحوم حاج امیرابراهیمی (سه راهی ) گالیکش اعلام و بلافاصله ۲ نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در جاده خط نو محدوده روستای میرزاپانگ اعزام شدند.

وی اظهارداشت: این حادثه ۲ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات اولیه یک مصدوم توسط آمبولانس اورژانس و یک مصدوم دیگر توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تیم امدادی هلال احمر صبح امروز با اطلاع از یک مورد حادثه واژگونی پژو پارس در جاده گنبدکاووس- آق‌قلا سه راهی روستای کوچک خرطوم به محل اعزام شدند.

اصغر نودهی افزود: این حادثه سه مصدوم داشت که با همکاری اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

گلستان به سبب دارا بودن صدها جاذبه گردشگری و تفرجگاهی و همچنین واقع شدن بین ۲ قطب گردشگری شمال کشور و زیارتی مشهد در تعطیلات مختلف مملو از گردشگر است.

گلستان بیش از پنج هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل بزرگراه، راه اصلی و فرعی درجه یک، ۲ و سه دارد که سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن را راه روستایی تشکیل می دهد.

این استان شمالی با یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن در ۳۴ نقطه شهری و بیش از یک هزار روستا و آبادی، از غرب با مازندران، از جنوب با سمنان، از غرب با خراسان شمالی و از شمال با ترکمنستان همسایه بوده و بیشترین مبادی ورودی و خروجی آن هم با استان های سمنان، مازندران و خراسان شمالی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha