۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبر: 84777575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم آذربایجان شرقی یاد خمینی کبیر را گرامی داشتند

تبریز-ایرنا- مردم مناطق مختلف آذربایجان شرقی امروز شنبه همزمان با ۱۴ خرداد، سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی امروز با حضور در مراسم مختلف نظیر دستجات سینه زنی، مجالس عزاداری و پاسداشت یاد و نام خمینی روح خدا در استان  محافل سخنرانی در مساجد و مصلاها، یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

سخنرانان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، با بیان مجاهدت‌ها و تبیین اندیشه‌های انقلابی و مقام علمی، عرفانی و سیاسی امام راحل بزرگترین میراث گرانبهای ایشان را جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه دانستند و بر ضروت توجه مسئولان به ارزش‌های انقلاب اسلامی و استمرار تبعیت از ولایت امر و رسیدگی به محرومان جامعه تاکید کردند.

قشرهای مختلف مردم انقلابی تبریز هم از عصر دیروز سالگرد ارتحال خمینی روح خدا را در قالب تجمع و همایش‌های مختلف گرامی داشته اند و این برنامه‌ها امروز هم ادامه دارد.

در برخی شهرستان‌های آذربایجان سرقی هم مراسم گرامی داشت سالگرد ارتحال امام خمینی عصر امروز برگزار خواهد شد.

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امروز شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مصلای اعظم امام (ره) تبریز برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha