لاجوردی: دولت سیزدهم با شعار«ما می‌توانیم» کرونا را مهار کرد

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم نشان داد با تکیه بر توان خود می‌تواند بر مشکلات فائق آیند و با تحقق شعار «ما می‌توانیم» بیماری کرونا را مهار کرد.

زهره سادات لاجوردی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به مهار بیماری کرونا در کشور گفت: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور نتیجه تلاش شبانه‌روزی کادر درمان است که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در حالی امروز بیماری کرونا را مهار کرده‌ایم و آمار فوتی‌های ما به صفر رسیده که در عین مواجهه با این بیماری با تحریم‌ها ناجوانمردانه دشمنان مواجه بودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم نشان داد با تکیه بر توان خود می‌تواند بر مشکلات فائق آیند و با تحقق شعار «ما می‌توانیم» بیماری کرونا را مهار کرد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: ما در ابتدای شیوع بیماری کرونا حتی در تامین ماسک هم با مشکل مواجه بودیم اما با وجود این مشکلات در تامین ماسک و دارو امروز به جایگاهی دست یافته‌ایم که می‌توانیم واکسن این بیماری را تولید و صادر کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ایران به موقعیتی دست یافته که با وجود همه تحریم‌ها توانسته بیماری کرونا را مهار کند و آمار فوتی‌های این بیماری به صفر رسیده است که امیدوارم این روند تداوم پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha