۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84778870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تریلی حامل احشام قاچاق در فردوس توقیف شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبر: 84778870
تریلی حامل احشام قاچاق در فردوس توقیف شد

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی فردوس گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک تریلی ۱۸۲ رأس احشام قاچاق بدون مجوز دامپزشکی را کشف کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بلوکیان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک تریلی حامل احشام زنده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی ۱۸۲ رأس احشام قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس بیش از هر زمانی در برخورد و مبارزه با قاچاق احشام تلاش می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در زمینه قاچاق احشام مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha