معاون استاندار تهران: جلب مشارکت بخش خصوصی در تامین مسکن ملارد ضرورت دارد

ملارد- ایرنا- معاون عمرانی استاندار تهران گفت: جلب مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تامین مسکن شهرستان ملارد و جبران کاستی در این زمینه ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، عابد ملکی روز سه‌شنبه در شورای مسکن و بازآفرینی شهری شهرستان ملارد افزود: سال ۱۴۰۱ را در ملارد خوب آغاز کردیم و سفر رئیس جمهور را به شهرستان‌های غرب و ملارد داشتیم.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری شهرک صنعتی ملارد بود یادآور شد: امسال در راستای فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب راه اندازی شهرک صنعتی ملارد در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

ملکی اظهار داشت: از تاکیدات استاندار تهران سرمایه گذاری بر روی زمین‌های دارای ظرفیت اسکان و بهره‌برداری از این نوع اراضی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: یکی از اولویت‌های کاری دولت اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه کاره کشور و استان است.

وی خاطر نشان کرد: جلب مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن نیز از اولویت‌های دولت محسوب می‌شود.

ملکی با بیان اینکه بدون شک ساخت مسکن برای دولت از اولویت‌های کاری است، ادامه داد: ساخت مسکن به عنوان یک سرمایه‌گذاری عظیم تحرک سایر بخش‌های صنعتی و اقتصادی را در پی دارد و می‌تواند نقش موثری در بهبود معیشت خانواده‌ها داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: در صورت تسهیل‌گری سرمایه‌گذاری مردم بر روی مسکن به ویژه در بخش بافت فرسوده می توان شاهد رشد اقتصادی بود.توسعه مسکن در بخش بافت فرسوده شهری نیز از اولویت‌های کاری دولت از این مناطق زیرساخت‌های مورد نیاز را دارند.

ملارد از ناوگان حمل و نقل مناسب محروم است

فرماندار شهرستان ملارد نیز در این جلسه گفت: این شهرستان از نظر زیرساخت ها در محدوده در محرومیت قابل توجهی به سر می‌برد.

 جابر کریمی اضافه کرد: هم اکنون ملارد از ناوگان حمل و نقل مناسب محروم است و مردم آن شهرستان از کمبود زیرساخت های مسکن و بافت فرسوده رنج می‌برند و امیدواریم که با احداث خط مترو مصوبه سفر رئیس‌جمهور به توان بخشی از این محرومیت را کاهش داد.

فرماندار ملارد ادامه داد: این شهرستان از بسیاری از زیر ساخت ها محروم است و در گذشته کار خاصی برای محرومیت زدایی در این بخش‌ها انجام نشده و زیر سایه تهران و شهرستان های همجوار بوده است.

وی گفت: در حوزه راه‌ها، حمل و نقل عمومی و مسکن مشکلات زیادی داریم؛ ناوگان حمل و نقل عمومی نیز فرسوده است که باید در کنار بحث احداث مترو این بحث نیز پیگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha