فهرستی از مشکلات ملارد برای طرح در سفر رئیس جمهور آماده شده‌است

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد گفت: فهرستی از اولویت و مشکلات این شهرستان برای طرح و بررسی در سفر استانی رئیس جمهور به غرب استان تهران و این شهرستان آماده شده‌است.

جابر کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بازدیدی از طرح و اولویت های پیشنهادی این شهرستان داشت و در مورد کلیات سفر رئیس جمهور صحبت شد.

وی افزود: با توجه به مسائلی که در شهرستان داریم، بخشی از این مشکلات می تواند در این سفر مطرح و حل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرصت کمی داریم و باید برای این سفر اولویت ها را در نظر بگیریم، به این منظور لیستی از طرح های پیشنهادی را به استانداری برای بررسی ارائه کرده ایم.

فرماندار شهرستان ملارد اضافه کرد: طی حضور معاون عمرانی استاندار موضوع شهرک اداری، فرهنگسرای بزرگ شهر، محله چاله قشلاق که از سکونتگاه های غیر رسمی و دارای مشکلات متعددی است بازدید شد تا بتوان با حضور رئیس جمهور بخشی از مشکلات این منطقه را حل کرد و کاهش داد.

وی ادامه داد: موضوع تکمیل باشگاه اصلی ملارد با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد  را از دیگر پروژه های مهم پیشنهاد شده برای طرح در سفر برشمرد.

به گزارش ایرنا،هجده فروردین محسن منصوری استاندار تهران طی جلسه ای که برای هماهنگی با فرمانداران شهرستان های غرب استان تشکیل شده بود از سفر قریب الوقوع آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ماه مبارک رمضان به این شهرستان ها  خبر داد.

یکی از شهرستان هایی که در این سفر بناست میزبان رئیس جمهور یا یکی از اعضای کابینه دولت باشد، شهرستان ۵۰۰ هزار نفری ملارد است.

بر اساس اسناد توسعه استان تهران، شهرستان ملارد از نظر راه های دسترسی و ارتباطی رتبه نخست محرومیت استان تهران را به خود اختصاص داده است با این وجود مسائل و نکات بسیار دیگری نیز مطرح است که می تواند در سفر رئیس جمهور مورد توجه قرار گیرد و دولت برای رفع آن بازوی همت بالا بزند.

همچنین بر اساس همین اسناد، شهرستان ملارد در حوزه بهداشت و درمان، مسکن و بافت ناکارآمد در وضعیت چندان مناسبی به سر نمی برد و از نظر توسعه یافتگی در این بخش ها در وضعیت محرومیت خیلی زیاد قرار دارد.

در این شرایط نوید سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران و توجه به مشکلات این شهرستان ها به گوش می رسد و عابد ملکی معاون امور هماهنگی استاندار تهران هفته جاری برای بررسی موقعیت و وضعیت طرح های پیشنهادی و اولویت های ملارد به این شهرستان سفر کرد تا در نهایت این بازدید، لیستی از مشکلات و موارد اولویت دار برای طرح در سفر رئیس جمهور آماده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha