خادمان حرم شاهچراغ (ع) با این امامزاده والامقام تجدید میثاق کردند

شیراز-ایرنا- به مناسبت ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی کاظم شاهچراغ (ع)، همایش "افتخار خدمت" و تجدید میثاق خدام آستان مقدس با این امامزاده جلیل القدر، با حضور بیش از یک هزار نفر از خادمان حرم مطهر در صحن احمدی برگزار شد.

 حجت الاسلام ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) روز سه شنبه ضمن تبریک دهه پرفضیلت کرامت و تقدیر از تلاش های شبانه روزی خدام در ارائه خدمت به زائران و مجاوران، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق بزرگ خادمی و خدمتگزاری به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، را به همه ما عنایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شاید هیچ خدمتی در پیشگاه خداوند متعال، این عظمت و ارزش را نداشته باشد که یک فرد برای پاک ترین انسان های روی زمین، برای سلاله پاک دختر نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت فاطمه الزهرا (س)، خدمت کند.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اظهار کرد:   اگر بندگان خدا، زنان و مردان مؤمن و مؤمنه باشند قطعا ارزش خدمت بالاتر است و البته بالاتر از آن اینکه بندگان مومن و ‌مومنه، زائران اهل بیت (ع) باشند. امروز این توفیق را خداوند به همه ما عطا کرده که در سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی خادم زائران سیدالسادات الاعاظم باشیم، و چه افتخاری بالاتر از این، بابت این توفیق بزرگ، خداوند متعال را شاکریم.

در همایش بزرگ "افتخار خدمت"، خدام نوجوان به صورت دسته جمعی سرود "سلام فرمانده" را اجرا کردند. قرائت صلوات خاصه حضرت احمدبن موسی (ع) و مدیحه سرایی  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha