۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۳۶
کد خبرنگار: 1427
کد خبر: 84780606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منابع اشتغالزایی کمیته امداد در چرداول ۲ برابر سال گذشته است

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان ایلام گفت: منابع اشتغال زایی کمیته امداد برای نیازمندان جویای کار شهرستان چرداول در سال جاری ۲ برابر سال گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهری روز سه شنبه در دیدار جداگانه با امام جمعه و فرماندار شهرستان چرداول اظهار داشت: در حوزه مسکن ۲۰ میلیارد ریال بصورت بلاعوض و ۶ میلیارد ریال تسهیلات نیز برای ۹۰ مورد تعمیرات ۴۰ واحد احداثی در چرداول سال گذشته هزینه شده است.

وی تاکید کرد: سال گذشته در حوزه اشتغالزایی ۴۸۰ طرح به مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار و اجرای تعداد ۶۲۷ طرح در حوزه های کشاورزی، تولیدی، صنعتی و اشتغالزایی مستقیم ۶۲۷ نفر در چرداول انجام گرفته است.

طاهری افزود: سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰ فقره جهیزیه به نوعروسان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال یعنی هر فقره ۳۰۰ میلیون ریال واگذار شده و زمینه ازدواج ۹۰ زوج تحت حمایت نهاد فراهم شده است.

مدیر کل کمیته امداد اضافه کرد: سال جاری در سطح استان بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان جویای کار ایجاد می شود و با توجه به عزم جدی کمیته امداد برای تامین مسکن نیازمندان این نهاد آمادگی دارد تا با پرداخت کمک های بلاعوض قابل توجه و تسهیلات لازم مشکل مسکن نیازمندان را برطرف کند.

وی بیان داشت: در صورت تهیه زمین، کمیته امداد آمادگی دارد در زمینه تامین مسکن نیازمندان واجد شرایط اقدام نماید.

فرماندار چرداول نیز در این دیدار گفت: خانواده های مددجو علاوه بر حمایت های مالی و مادی نیازمند حمایت‌های فرهنگی، اجتماعی و معنوی هستند.

سعیدرضا کریمیان اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان چرداول سالهای گذشته خدمات درخشانی داشته که همه این خدمات در جامعه نمود دارند.

وی یادآور شد: بعنوان یک شهروند و امدادگر داوطلب این آمادگی را دارم که بی منت در خدمت به مردم نیازمند چرداول در کنار امدادگران این نهاد باشم.

فرماندار چرداول تاکید کرد: برای ساخت مسکن مددجویان واجد شرایط از طریق طرح نهضت ملی مسکن آمادگی داریم به تعداد مورد نیاز زمین مناسب در اختیار کمیته امداد قرار دهیم.

کریمیان تاکید کرد: دولت در زمینه مسکن ملی اهتمام جدی دارد و ما برای همکاری با کمیته امداد در این زمینه آمادگی کامل داریم.

امام جمعه چرداول نیز در این دیدار گفت: در زمینه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و زکات فرهنگ سازی از طریق رسانه ها بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام محمدجواد قنبربیگی اضافه کرد: در شرایط سخت اقتصادی پرداخت کمک های بلاعوض به خانواده های نیازمند برای رفع بخشی از نیازهای آنان اهمیت زیادی دارد.

وی در ادامه بیان داشت: در پیگیری مشکلات نیازمندان ارتباطات مسئولین و تعاملات آنان بسیار مهم است و 

با توجه به ارتباطاتی که با خانواده های نیازمند داریم، از خدمات کمیته امداد به این خانواده ها بخوبی آگاهی داریم و آماده همکاری در این زمینه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha