۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84780886
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سومین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال دامغان آغاز شد

سمنان-ایرنا- مسوول اجرایی سومین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال گفت: دوره سوم این جشنواره امسال با شرکت ۱۱۴ اثر از دانشگاههای سراسر کشور در دانشگاه دامغان آغاز شد و ۱۹ خردادماه با اعلام برگزیدگان به پایان می‌رسد.

عمادالدین متین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تعداد ۱۱۴ اثر از سراسر کشور با اتمام مهلت شرکت در جشنواره، به دبیرخانه همایش مستقر در دانشگاه دامغان ارسال شده است که پس از داوری، تعداد ۸۶ مقاله پذیرش شد.  

وی ادامه داد: برنامه سخنرانی و انتقال دانش از سوی اساتید مطرح کشوری به دانشجویان و علاقمندان حوزه هنر در این جشنواره انجام می‌شود و افزایش دانش شرکت‌کنندگان یکی از اهداف این رویداد است. 

متین خاطرنشان کرد: سومین دوره از این همایش ملی میزبان آثار دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاهی بود که در این دوره شاهد استقبال خوب دانشجویان کارشناسی ارشد و اساتید هیات علمی در بخش تئاتر بودیم. 

وی اضافه کرد: همایش هنرهای نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان در چهار محور نمایش، تلویزیون، سینما و هنرهای دیجیتال، و تحت ۲۷ عنوان برگزار می‌شود. 

متین اظهار داشت: این همایش امسال نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان به صورت وبیناری از سخنرانی و تجربیات اساتید بهره‌مند می‌شوند. 

وی افزود: دانشکده هنر دانشگاه دامغان با همکاری موسسه های آموزشی و پژوهشی، نهادهای مرتبط با عرصه هنرهای نمایشی و مرکز تحقیقات سینما و ادبیات نمایشی، سومین همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال را برگزار می‌کند. 

مسوول اجرایی سومین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال تصریح کرد: دانشکده هنر دامغان در کنار ۲ جشنواره مهم هنرهای دیجیتال هکاتم و تئاتر اردیبهشت، همایش هنرهای نمایشی و دیجیتال را به‌عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای علمی هنرهای نمایشی و دیجیتال برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا، علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی اینترنتی https://cdda۳.du.ac.ir مراجعه کنند.

در حال حاضر حدود چهار هزار دانشجو در ۷۳ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند.

این دانشگاه ۱۷۲ عضو هیات علمی، ۶۰ آزمایشگاه، ۲۲ کارگاه، مرکز محاسبات داده‌های سنگین، یک خانه ریاضی و یک لابراتوار زبان دارد و در حال حاضر دارای ۳۰ رشته کارشناسی ارشد و ۱۶ رشته دکتری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha