۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84782697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال در دامغان پایان یافت

سمنان-ایرنا- مسوول اجرایی سومین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال دامغان گفت: همایش ملی و دانشجویی هنرهای نمایشی و دیجیتال به میزبانی دانشگاه دامغان با برگزاری آیین اختتامیه به پایان رسید.

عمادالدین متین روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مقالات در ۲ گروه مقاله کامل و چکیده مقاله به دبیرخانه ارسال شد که هر ۲ گروه پس از پذیرش، در کتابچه همایش و سایت سیویلیکا منتشر می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جشنواره امسال به صورت همایش با هدف افزایش سطح علمی دانشجویان، رتبه بندی و اعلام نفرات برتر در بخش های مختلف مطرح نیست و کلیه آثار راه یافته به بخش نهایی جشنواره برتر شناخته شدند.

متین اظهار داشت: در طول این همایش ۲۸ سخنرانی توسط افراد مختلف و با حضور چهار استاد از دانشگاه‌های مطرح کشور، انجام شد.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۱۴ اثر از سراسر کشور با اتمام مهلت شرکت در جشنواره، به دبیرخانه همایش مستقر در دانشگاه دامغان ارسال شد که پس از داوری، تعداد ۸۶ مقاله پذیرش شد.  

متین خاطرنشان کرد: سومین دوره از این همایش ملی میزبان آثار دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاهی بود که در این دوره شاهد استقبال خوب دانشجویان کارشناسی ارشد و اساتید هیات علمی در بخش تئاتر بودیم. 

وی بیان کرد: همایش هنرهای نمایشی و دیجیتال در دانشگاه دامغان در چهار محور نمایش، تلویزیون، سینما و هنرهای دیجیتال و تحت ۲۷ عنوان به صورت مجازی برگزار شد و شرکت کنندگان به صورت وبیناری از سخنرانی و تجربیات اساتید بهره‌مند شدند. 

مسوول اجرایی سومین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال دامغان تصریح کرد: دانشکده هنر دانشگاه دامغان با همکاری موسسه های آموزشی و پژوهشی، نهادهای مرتبط با عرصه هنرهای نمایشی و مرکز تحقیقات سینما و ادبیات نمایشی، این همایش ملی را برگزار کرد. 

به گزارش ایرنا، دانشکده هنر دامغان در کنار ۲ جشنواره مهم هنرهای دیجیتال هکاتم و تئاتر اردیبهشت، همایش هنرهای نمایشی و دیجیتال را به‌عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای علمی هنرهای نمایشی و دیجیتال برگزار می‌کند.

این دانشگاه ۱۷۲ عضو هیات علمی، ۶۰ آزمایشگاه، ۲۲ کارگاه، مرکز محاسبات داده‌های سنگین، یک خانه ریاضی و یک لابراتوار زبان دارد و در حال حاضر دارای ۳۰ رشته کارشناسی ارشد و ۱۶ رشته دکتری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha