۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84781150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه شیرخط برای تنظیم فشار شبکه بر روی خط انتقال آب شهرستان ری نصب شد

شهرری - ایرنا - مدیر ناحیه۴ (شهرری) آبفای منطقه ۶ تهران با اشاره به ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی و خدمت رسانی شایسته به مشترکان، از نصب یک دستگاه شیرخط ۴۰۰ میلی متری بر روی خط انتقال خیابان ابن بابویه شهرری خبر داد.

عبدالله مجاهد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا به از کار افتادن شیر فشارشکن خیابان ابن بابویه اشاره کرد و افزود: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و نصب یک دستگاه شیرخط ۴۰۰ میلی متری، با هدف ارتقای توان اعمال مدیریت شبکه به ویژه در زمان های اضطراری، تنظیم فشار شبکه و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، بر روی خط انتقال ۴۰۰ میلی متری اجرا شد.

وی ارتقای کمی و کیفی آب به ویژه در روزهای گرم سال و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکان را از مهم ترین اهداف اجرای این عملیات برشمرد و ادامه داد: در این عملیات اصلاح و بازسازی شبکه همچنین به صورت همزمان یک دستگاه شیر آتش نشانی ایستاده (پیلاری) و یک دستگاه شیر خط ۱۰۰ میلی متری نصب شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجاهد خاطرنشان کرد: این عملیات بازسازی شبکه با برنامه ریزی و اجرای دقیق و همچنین زون بندی مناسب در زمان اجرا، با کمترین زمان قطعی و افت فشار آب و در کمتر ین زمان ممکن به پایان رسید.

 ناحیه ۴ (شهرری) آبفای منطقه ۶ تهران، کل محدوده شهرداری منطقه ۲۰ و بخشی از منطقه ۱۵ تهران با جمعیت ثابت شهری و روستایی به تعداد ۵۵۸ هزار و ۶۸۴ نفر را زیر پوشش دارد و به دلیل خدمت رسانی به زائران  بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در واقع یک شهر  با جمعیت یک میلیون نفری را زیر پوشش خدمات دهی قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha