۵ دانشجوی دانشگاه آزاد خراسان رضوی رتبه‌های برتر مسابقات قرآن و عترت کسب کردند

مشهد- ایرنا- دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پنج نفر از دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، سبزوار و قوچان توانستند رتبه های اول و دوم رشته‌های مختلف بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام سیدمهدی طاهری افزود: بر اساس نتایج اعلام شده این دوره از مسابقات، مبین محمدرجبی از واحد مشهد رتبه اول کشور در مسابقات کتبی نهج البلاغه، سیدمحمد آریایی فرد از واحد مشهد رتبه اول کشور در رشته دعاخوانی و رسول فرهنگ از واحد مشهد رتبه دوم کشور در حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در جشنواره هنر و ادبیات این دوره از مسابقات، مهدی صحرایی از واحد سبزوار در رشته شعر توانست رتبه اول کشور را کسب کند و امیرعباس اسمی زاده از واحد قوچان نیز موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته اپلیکیشن شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات محمد علیزاده کارمند واحد مشهد نیز توانست رتبه اول رشته تحقیق را در بخش کارکنان کسب کند.

وی همچنین خبر داد: مبین محمدرجبی علاوه بر کسب رتبه در این دوره از مسابقات، به مسابقات سراسری دانشگاه‌های کشور نیز راه پیدا کرد که در آنجا نیز موفق به کسب رتبه دوم در رشته مفاهیم نهج البلاغه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha