ضرغامی: زیرساخت سرمایه‌گذاری در گردشگری چهارمحال و بختیاری فراهم شود
عکس تزیینی است

شهرکرد- ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان بروجن گفت: چهارمحال و بختیاری دارای یکی از بهترین ظرفیت‌های گردشگری در کشور است و انگیزه لازم و زیرساخت‌های توسعه گردشگری در استان باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عزت‌الله ضرغامی که روز پنجشنبه به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس‌جمهور به بروجن سفرکرد، در حاشیه بازدید از تفرجگاه گردشگری سیاسرد این شهرستان تاکید کرد: فراهم کردن حداقل زیرساخت‌ها برای مردم و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان بروجن افزود: قسمت‌های جانبی مناطق گردشگری شهرستان بروجن به‌ویژه تفرجگاه سیاسرد با طبیعت بی‌نظیر، ظرفیت قابل‌توجهی برای تاسیس امکانات گردشگری از جمله تله‌کابین دارد.

ضرغامی تصریح کرد: خوشبختانه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این محل اعلام آمادگی کرده‌اند، اما به‌علت‌های مختلف کار معطل مانده است. 

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری و منطقه سیاسرد بروجن آب و هوا و طبیعت مطلوبی دارد و مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت امروز پنجشنبه ۱۹ خردادماه در قالب بیست و چهارمین سفر استانی میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

برای پیگیری اخبار و گزارش های ایرنا از  بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور  پرونده خبری را دنبال کنید 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha