۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84783090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های پنج وزن نخست مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی معرفی شدند

نوشهر – ایرنا - برگزیدگان پنج وزن نخست چهل‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی عصر روز پنجشنبه در پایان روز نخست این مسابقات مشخص شدند و روی سکو رفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسابقات نخستین روز از چهل و دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی امروز در دو نوبت صبح و عصر و روی دو تشک در خانه کشتی شهدای ورزشکار شهرستان تنکابن برگزار شد و نفرات برتر وزن‌های ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم معرفی شدند.

رییس هیئت کشتی استان مازندران گفت : در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد جوان بر سکوی نخست ایستاد ، علیرضا سرلک دوم شد و صابر خانجانی و رضا مومنی رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

عسگری محمدیان افزود: در وزن ۶۵ کیلوگرم وازگن تواتیان از ارمنستان مدال طلا را بر گردن آویخت ، مرتضی قیاسی دوم شد و محمدرضا باقری و ایمان صادقی سوم شدند.

وی اظهار داشت : مدال طلای وزن ۷۴ کیلوگرم را محمد صادق فیروز پور کسب کرد و مدال نقره به حامد رشیدی رسید. خاچاطوربابیکیان و محمد رضا عسگرپور نیز به طور مشترک روی سکوی سوم ایستادند.

به گفته رئیس هیئت کشتی مازندران ، در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی اول شد ، هادی وفائی پور بر سکوی دوم ایستاد وعلی منصوری و عزت الله اکبری سوم شدند.

به گفته محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز مجتبی گلیج و امیر علی آذرپیرا به ترتیب  اول و دوم شدند و دانیال شریعتی و حسین رمضانیان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

وی افزود: مسابقات پنج وزن دوم فردا جمعه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و عصر فردا نیز در پایان مسابقات مراسم اختتامیه و اهدای جام به تیم‌های برتر با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود.

در چهل و دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی ۱۳۵ کشتی گیر در ۱۰ وزن بر روی دو تشک با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر این دوره از رقابت ها جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را اخذ کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha