۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۰
کد خبرنگار: 1465
کد خبر: 84783207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازجمعه به پایگاهی برای حل مشکلات مردم مهریز تبدیل شود

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: آیین‌های عبادی سیاسی نمازجمعه با همکاری مسئولان و تمامی دلسوزان مومن و ولایتمدار به پایگاه حضور آحاد مردم برای حل مشکلات تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی اعضای ستاد نمازجمعه مهریز با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان افزود: اقامه این آیین الهی فرصتی برای حضور گسترده مردم و مسئولان و بررسی و رسیدگی به مطالبات همگان است .

وی در این نشست با قدردانی از تمامی اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان ادامه داد: اعضای ستاد نمازجمعه از مسئولیتی خطیر و با اهمیت برخوردار هستند و باید خود را خادم نمازگزاران قلمداد کنند که خدمت به مردم نزد حضرت حق از جایگاه والایی برخوردار است .

امام‌جمعه مهریز بیان کرد: نمازجمعه ضمن اینکه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است برگزاری هرچه بهتر آن نیز بسیار اهمیت دارد و اعضای ستاد نماز جمعه که در این زمینه تلاش می‌کنند به رغم اینکه حفظ سنگر مستحکم انقلاب اسلامی و انجام فریضه‌ای الهی را شامل می‌شود.

محی‌الدینی با بیان اینکه پاداش این فعالیت را قطعا خداوند به آنان عنایت می‌فرماید، تصریح کرد: تمام هدف و تلاش اینجانب و تمامی اعضا در هر جایگاهی خدمت به نمازگزاران عزیز است و تنها و تنها خودمان را در مقام خادم آن عزیزان می دانیم.

در پایان این نشست اعضای ستاد نمازجمعه مهریز شامل محمود زارع زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، رضا زارع بیدکی، معاون توسعه و پشتیبانی، خانم سکینه زارع بیدکی، معاون امور بانوان، حجت الاسلام حسین زارع عصمت آباد، معاون فرهنگی، سید محمد میروکیلی، معاون امور جوانان و سجاد زارع خورمیزی به عنوان معاون اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد نماز جمعه مهریز معرفی شدند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha