۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84784318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همه نانوایی‌های زنجان به کارتخوان‌های هوشمند مجهز شدند

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان از اتمام فرآیند تجهیز همه نانوایی‌های این استان به کارتخوان‌های هوشمند خبر داد و گفت: مرحله اصلی اجرای این طرح که ارائه آرد به قیمت آزاد به نانوایی‌ها است با ابلاغ دولت اجرا خواهد شد.

خلیل قاسملو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آنچه بر عهده استان در خصوص فراهم کردن زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری در واحدهای نانوایی گذاشته شده بود با نصبت کارتخوان‌های هوشمند خرید نان، انجام گرفته است.  

وی ادامه داد: اینکه مرحله اصلی طرح که شامل ارائه آرد با قیمت آزاد به نانوایی ها است چه زمانی قرار است اجرایی شود، این موضوع در اختیار استان نیست و نیاز به ابلاغ هیات دولت دارد.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: رفع مغایرتها و تعریف حساب و کد بانکی به نام صاحب پروانه نانوایی ها کار سنگینی بود چراکه اغلب واحدها در نتیجه اجاره و مالکیت وراث، اطلاعات مشخصی نداشتند.  

گفتنی است یک‌هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی در استان زنجان فعالیت دارند.  

قاسملو هدف اصلی اجرای شیوه جدید عرضه نان را جلوگیری از قاچاق آرد عنوان کرد و گفت: وقتی نانوایی‌ها آرد را به قیمت آزاد تهیه کنند، دیگر ما شاهد خروج آرد از شبکه نخواهیم شد و از طرفی با نظارت هوشمند و نرم افزار دقیقی که طراحی شده، فعالیت نانوایی و میزان فروش آنها به طور کامل و دقیق قابل رصد است.

به گزارش ایرنا نصب دستگاههای کارتخوان ویژه هوشمند سازی یارانه آرد، برای نخستین بار در استان زنجان به صورت آزمایشی اجرا شد و طی روزهای گذشته در چند استان دیگر نیز نصب این کارتخوان‌ها در واحدهای نانوایی شروع شده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha