خادمان بارگاه منور رضوی از بیماران بستری در بیمارستان‌های مشهد عیادت کردند

مشهد- ایرنا- همزمان با میلاد حضرت رضا (ع) جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی با حضور در بیمارستان‌های شهید کامیاب و دکتر شیخ با اهدای شاخه گل و توزیع بسته های متبرک از بیماران بستری در این مراکز درمانی عیادت کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، خدام آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت و  میلاد حضرت رضا (ع)، در جمع کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان دکتر شیخ و همچنین بیماران بستری در بیمارستان شهید کامیاب مشهد حاضر شده و علاوه بر عیادت بیماران از کادر درمان و کارکنان بیمارستان در خدمت‌رسانی به بیماران تقدیر کردند.

 در این مراسم معنوی، خدام بارگاه منور رضوی ضمن قرائت صلوات خاصه و مدیحه سرایی، پرچم گنبد حرم مطهر رضوی را در بخش‌های بستری و در بالین بیماران گرداندند و همراهان بیماران در حالی که اشک محبت اهل بیت (ع) در چشمانشان حلقه زده بود به محضر حضرت ثامن الحجج (ع)  عرض ارادات کردند.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب ضمن قدردانی از این اقدام معنوی خادمین بارگاه منور رضوی اظهار کرد: جای بسی افتخار است که پرسنل این مرکز به نوعی خود را خادمین بارگاه منور رضوی می دانند و اثرات روحانی همجواری با حرم امام رضا(ع) در این مرکز به طور کامل ملموس است.

دکتر مسعود خانی تصریح کرد: حضور خدام رضوی موجب ایجاد انرژی مضاعف به پرسنل بیمارستان شهید کامیاب در خدمت‌رسانی به بیماران و همچنین ایجاد روحیه امید در میان بیماران می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha