۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84785391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ زندانی بدهکار گلستان به برکت میلاد امام رضا (ع) آزاد شدند

گرگان - ایرنا - رییس کل دادگستری گلستان گفت: ۱۰ زندانی بدهکار مالی و جرایم غیرعمد گلستان همزمان با دهه کرامت و در سالروز میلاد امام رضا (ع) با کمک خیران و همراهی شاکیان آزاد شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی اظهار داشت: بدهی این زندانیان ۱۳۰ میلیارد ریال بود که شاکیان به حرمت امام هشتم (ع) و دهه کرامت نیمی از این‌ مبلغ را بخشیدند.

وی افزود: بخشی از این بدهی با کمک خیران و ستاد دیه گلستان تامین شد و باقیمانده بدهی مددجویان با موافقت دادگاه به صورت قسطی از مددجویان دریافت می شود.

آسیابی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ مددجو که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی زندانی بودند آزاد شدند.

مطابق گزارش دادگستری گلستان، سال قبل ۳۰۰ محکوم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند که مجموع بدهی آنان هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال بود که ۴۰۰ میلیارد ریال از این بدهی از سوی شاکیان بخشیده شد.

همچنین روابط عمومی دادگستری گلستان اعلام کرد که پرونده حادثه ضرب و شتم یکی از پاکبانان شهرداری علی‌آبادکتول از باب نقض حقوق شهروندی تشکیل شد.

دادستان علی‌آبادکتول اظهارداشت: حادثه ضرب و جرح یکی از پاکبانان شهرداری علی آبادکتول ۱۹ خرداد رخ داد و بلافاصله پرونده برای رسیدگی به این موضوع در دادسرای این شهرستان تشکیل شد.

حسینعلی ایزد بیان کرد: علاوه بر تشکیل پرونده از باب تضییع حقوق شهروندی، طرفین هم از یکدیگر به اتهام ضرب و شتم شکایت کردند که در مرحله تحقیقات و رسیدگی است.

وی گفت: شهردار تا زمان تکمیل تحقیقات پرونده، پیمانکار و سایر طرفین درگیر این حادثه را از کار تعلیق کرد.

شهردار علی‌آبادکتول هم گفت: شروع کننده درگیری، کارگر روز مزد بود که با بیل به سرپرست کارگران حمله کرد و در ادامه نیز برادر پیمانکار با مشاهده این صحنه بیل را از کارگر گرفته و ادامه ماجرا در فیلم مشخص است.

انتشار ویدئوی ضرب و جرح یکی از پاکبانان شهرداری علی‌آبادکتول توسط سرپرست و عوامل پیمانکاری شهرداری سبب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی مردم این شهر و استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha