۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84785875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چپِ پرسپولیس خالی شد/امیدِ سرخپوشان به «امید»

۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبر: 84785875
چپِ پرسپولیس خالی شد/امیدِ سرخپوشان به «امید»

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس در شرایطی دو بازیکن خود در دفاع چپ را از دست داد که هنوز موفق به جذب بازیکنی در این پست نشده است.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که در فصل تازه به اتمام رسیده، سه بازیکن به‌عنوان دفاع چپ برای سرخپوشان به میدان رفتند، اکنون هر سه بازیکنان با مشکلاتی مواجه شدند تا بدین ترتیب پرسپولیس در این پست خالی از بازیکن باشد.

علی شجاعی نیز امروز پس از حامد لک دومین بازیکنی بود که جدایی‌اش از پرسپولیس را در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد تا بدین ترتیب از دومین جدا شده فصل سرخپوشان رونمایی شود.

این در حالی است که سعید آقایی هم در فهرست تمدیدی‌های پرسپولیس نیست تا او نیز به درهای خروج باشگاه نزدیک شود.

وحید امیری دیگر بازیکنی بود که این فصل در پست دفاع چپ برای پرسپولیس به میدان رفت. او هم این روزها کمرش را جراحی کرده و دوران نقاهت پس از عمل را سپری می‌کند تا بدین ترتیب سمت چپ تیم یحیی گل‌محمدی خالی از بازیکن شود.

این در حالی است که پرسپولیس برای پر کردن این پست ابتدا با میلاد زکی‌پور وارد مذاکره شد اما این اتفاق با واکنش های منفی از سوی هواداران پرسپولیس همراه بود تا جذب او منتفی شود. امید نورافکن هم دیگر بازیکنی است که مورد توجه این باشگاه قرار دارد.

نورافکن تحت قرارداد باشگاه سپاهان است اما پرسپولایس در تلاش است تا با مذاکره به سپاهان بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha