۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 2835
کد خبر: 84785951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران خنج فارس بررسی شد
عکس تزئینی است

شیراز- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در سفر به شهرستان خُنج در جنوب این استان، ضمن بررسی مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان، ساختمان بنیاد شهید این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که با حضور حجت الاسلام  محمد جواد محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان فارس، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم شهرستان خنج برگزار شد، ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در بلوار ایمان شهرک گلدان خنج آغاز به کار کرد.
بهادر اسفندیاری فرماندار خنج در گفت وگو با ایرنا گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع با ۳۲۶ متر مربع زیربنا وبا هزینه ۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ساخته شده است. پیش ازاین اداره بنیاد شهید خنج در یک مکان استیجاری مستقر بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در سفر یک روزه خود به خنج همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان  حضور یافت و در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان، مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد. در این سفر مقرر شد که نمایندگی بیمه دی و یک باجه بانک دی به منظور تسهیل امور بیمه ای خانواده های شهدا وایثارگران در خنج تاسیس شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha