فرماندار میاندوآب از بالا بودن هزینه‌های بخش خدمات انتقاد کرد

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه هزینه‌های بخش خدمات در میاندوآب بالاتر از میانگین استانی است گفت: اتحادیه‌های صنفی این شهرستان برای تعیین نرخ واقعی خدمات از مرکز استان استعلام بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی پیام روز یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار شهرستان میاندوآب اظهار کرد: این در حالیست که درآمد سرانه شهرستان پایین تر از سطح استانی است و امور مالیاتی باید در این زمینه توجه ویژه ای نسبت به اصناف و کسبه داشته باشد.

وی افزود: باوجود بالا بودن هزینه‌های زندگی در شهرهای بزرگ متاسفانه هزینه های خدماتی برخی از مشاغل در میاندوآب به ویژه در صنف آرایشگران بالاتر از میانگین استانی است که به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست.

وی با بیان این‌که این نشان از کم کاری برخی مدیران دارد، گفت: به همین خاطر اتحادیه‌های صنفی موظف هستند برای صدور قیمت خدمات از مرکز استان استعلام بگیرند و طبق ضوابط قانونی و با رعایت عدل و انصاف اسلامی اعلام قیمت کنند.

فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به افزایش پنج برابری جرایم تعزیرات حکومتی مشاغل افزود: نظارت بر بازار تشدید خواهد شد و برای آن دسته از اصناف و کسبه‌ای که به قانون تمکین نکنند و مرتکب تخلفاتی همچون کم فروشی، گرانفروشی، عدم ارایه فاکتور و درج قیمت شوند پرونده تخلف تشکیل و جریمه خواهند شد.

پیام همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری، رییس جمهور و استاندار آذربایجان غربی بر ارائه گزارش عملکرد به مردم گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل هجمه ها و تبلیغات سوء دشمن قرار گرفته است و برای مقابله با آن باید حوزه روابط عمومی در نهادهای دولتی تقویت شده و گزارش عملکرد مدیران لحظه به لحظه در فضای مجازی به اطلاع مردم برسد.

فرماندار میاندوآب از بالا بودن هزینه‌های خدماتی انتقاد کرد

وی اضافه کرد: امروز دشمن سعی در تخریب نظام دارد و برای مقابله با ترفندهای وحدت شکن دشمنان نیازمند تلاش شبانه روزی و جهادی در خدمت بی منت به مردم هستیم و مردم نیز حق دارند در جریان اقدامات انجام گرفته باشند تا ضمن دلسردی دشمن، به آینده کشور امیدوار باشند.

علی دیانتی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب نیز در این جلسه گفت: طی یک هفته اخیر ۶۱۲ مورد بازرسی انجام شده است که از این تعداد ۲۲ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است که ۱۸ مورد از پرونده های تشکیل یافته مربوط به نانوایی ها است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و سومین شهرستان پرجمعیت این استان به شمار می‌رود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha