گلستان در دوچرخه‌سواری کوهستان و جاده می‌تواند استان شاخص باشد

گرگان - ایرنا - سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: گلستان با داشتن امکانات و شرایط جغرافیایی مناسب، در رشته‌های جاده و کوهستان مستعد است و می‌تواند از استان‌های شاخص باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول هاشم‌کندی روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات دوچرخه‌سواری گلستان اظهارداشت: وجود منطقه درازنو به لحاظ جغرافیایی و ارتفاع، می‌تواند یکی از بهترین کمپ‌های تیم‌های ملی باشد تا ورزشکاران در ارتفاع صفر تمرین و در ارتفاع اصلی استراحت کنند.

وی بیان کرد: با تجربه‌ای که رییس هیات گلستان دارد، چنانچه بتواند در بخش استعدادیابی فعالیت‌هایی داشته باشد، می‌تواند یکی از استان‌های مطرح کشور طی سال‌های آینده باشد.

وی دوچرخه‌سواری را تجهیزات محور دانست و خاطرنشان کرد: برای دادن تجهیزاتی همچون دوچرخه به هیات‌ها، در فدراسیون خود با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم اما می‌توانیم میزبانی کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری، برگزاری اردوها و مسابقات مختلف را به گلستان واگذار کنیم و در حین برگزاری مسابقات می‌توانیم تجهیزات پیست را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

گلستان در دوچرخه‌سواری کوهستان و جاده می‌تواند استان شاخص باشد

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در کشور ۶ پیست دوچرخه‌سواری وجود دارد و ایکاش به جای این تعداد، یک پیست چوبی مُسَقف در کشور می‌ساختیم.

هاشم‌کندی افزود: رشته دوچرخه‌سواری سختی‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد که به عنوان نمونه در رشته جاده در کنار عوامل فنی برگزاری، دستگاه‌های دیگر همچون انتظامی، راهور، پلیس راه، اورژانس، هلال‌احمر و غیره در برگزاری آن دخیل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به رشته‌های مختلف مانند جاده، کوهستان، بی‌ام‌ایکس و تریال در بخش‌های بانوان و آقایان و رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان، ۲۰ تیم ملی داریم و نشان می‌دهد که رشته پرچالش و گسترده‌ای داریم.

به گزارش ایرنا، مجتبی زنگی رییس هیات دوچرخه‌سواری گلستان امروز با حضور سرپرست فدراسیون برای یک دوره چهار ساله دیگر با رای اعضای مجمع انتخاباتی در سِمَت خود ابقا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha