۴۵ میلیارد ریال برای بهسازی راه‌های خوی به چالدران اختصاص یافت

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: روکش آسفالت محورهای خوی - چالدران و راه روستای یاریم قیه با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته، آغاز شد.

پیمان آرامون روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان خوی شامل لکه گیری و روکش آسفالت محور خوی - چالدران و روکش آسفالت محور روستایی یاریم قیه این شهرستان به طول ۲ کیلومتر آغاز شد.

وی اظهار کرد: محور روستایی یاریم قیه شهرستان خوی به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۱۷ میلیارد ریال آغاز شده و بزودی با اتمام آن روستاهای یاریم قیه، قانی قیه، زارعان با نزدیک به ۴۰۰ خانوار و ۲۰۰۰ نفر جمعیت از راه مناسب آسفالته برخوردار خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام این مسیر راه دسترسی شهرک حمل و نقل آذر کوهسار و کارخانه سیمان، ندامتگاه زارعان و چند تولیدی نیز ارتقا یافته و تاثیر بسزایی در توسعه دسترسی ایمن و سهل به این مکان‌ها به خصوص مراکز تولیدی و خدماتی خواهد داشت.

آرامون اضافه کرد: لکه گیری و روکش آسفالت محور خوی - چالدران در راستای افزایش ایمنی و بخشنده نمودن این محور به طول سه کیلومتر و اعتبار ۲۸ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های آغاز شده است.

وی ادامه داد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز ادامه این مسیر نیز تا شهرستان چالدران در سریع ترین زمان ممکن لکه گیری و روکش آسفالت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان خوی در شمال غربی شهرستان ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی قرار دارد و در سفر استاندار به این منطقه ۱۰۲ مصوبه به تصویب رسید که بخشی در حوزه راهداری بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha