۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۱
کد خبر: 84787582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست بررسی مسائل ومشکلات ورزش بخش رودهن برگزار شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۱
کد خبر: 84787582
نشست بررسی مسائل ومشکلات ورزش بخش رودهن برگزار شد

دماوند – ایرنا – فرماندار شهرستان دماوند در نشست بررسی مسائل ومشکلات ورزش بخش رودهن، گفت: زیرساختهای ورزشی بخش رودهن به دلیل عدم رسیدگی لازم در سالهای گذشته مستحلک شده‌اند.

به گزارش ایرنا، عصر روز دوشنبه نشست بررسی مسائل و مشکلات ورزشی بخش رودهن با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن، وی دیگر مسئولان شهری و شهرستانی در سالن جلسات بخشداری رودهن برگزار شد.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه این منطقه استعدادهای بلقوه ای دارد، افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی در فصل تابستان، می توان ورزش های تابستانه را در این مکان تقویت کرد.

وی ادامه داد: امروز با نشستی که برگزار شد تمامی اماکن ورزشی که متاسفانه در چند سال اخیر مورد بی توجهی قرار گرفته، تعیین تکلیف شود و بتوانیم به امید خدا در هفته دولت بخشی را به عرصه خدمات دهی برگردانیم و دیگر اماکن را برای حوزه استعدادیابی و شکوفایی استعدادها در بخش ورزش همگانی در اختیار عموم قرار دهیم.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه ورزش، گفت: متاسفانه در سالهای گذشته با بی توجهی به اماکن ورزشی در شهر رودهن باعث مستهلک شدن آنها شده است.

رضا طاهرخانی ادامه داد: در این راستا نیازمند رسیدگی بوده و ضروری است جهت بهره مندی جوانان از امکانات مناسب ورزشی و شکوفایی استعدادها پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهر رودهن تکمیل و ساماندهی شود.

وی ادامه داد: زمین چمن فوتبال شهر رودهن نیز متاسفانه به دلیل عدم رسیدگی در گذشته کیفیت خود را از دست داده است و مناسب انجام ورزش فوتبال نیست و استخر غدیر این شهر هم نیازمند تعمیر و تجهیز مجدد است که باید در این خصوص تصمیم گیری شود.

فرماندار دماوند افزود: سالن ورزشی چند منظوره شهر  آبعلی نیز در گذشته مورد بازدید قرار گرفته است که از وضعیت مناسبی برخودار نیست و از این بابت شرمنده مردم هستیم برای ایجاد وضعیت مطلوب باید تلاش ‌کنیم .

طاهرخانی در پایان افزود: با نگاه ویژه مدیرکل محترم ورزش و جوانان تصمیمات خوبی در بهبود وضعیت اماکن ورزشی اتخاذ خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha