ارائه بیش از ۵ هزار مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی به مددجویان تهرانی

تهران -ایرنا- رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از ۵ هزار مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی در سال ۱۴۰۰ به مددجویان تهرانی ارایه شد.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، ولی اله محمدی با اعلام افتتاح دفتر مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری در کمیته امداد بوستان، افزود: پیرو تفاهم نامه کانون دادگستری مرکز با کمیته امداد در خصوص ایجاد دفاتر معاضدت حقوقی و قضایی رایگان ویژه جامعه هدف تحت حمایت دفتر مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی با حضور وکلای عضو کانون وکلای دادگستری در اداره بوستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در همین راستا با استقرار وکلای پایه یک دادگستری در این دفتر روزهای دوشنبه هر هفته  از ساعت ۹ الی ۱۲به مددجویان کمیته امداد بوستان و همچنین ادارات گلستان، اسلامشهر و چهاردانگه خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی ارائه می شود.

محمدی با بیان اینکه از اردیبهشت ماه سال جاری میزخدمت در اداره مناطق ۲ و ۵ تهران برپا شده، گفت: همچنین میز خدمت در اداره ملارد برای ارائه مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی به مددجویان تحت حمایت این اداره و ادارات شهرقدس، شهریار و صفادشت برپاشده است.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ بیش۵هزارو ۳۱۲ از نفر از خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برخوردار شده اند، گفت: این خدمات شامل تنظیم اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدت و نیکوکار است.

وی همچنین به برنامه های این اداره به مناسبت هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و هیأت همراه واقع در ساختمان اداره کمیته امداد اداره مناطق ۶، ۷ و ۱۱ تهران مددجویانی که دارای مشکلات حقوقی در محاکم هستند یا مدعی  ضایع شدن حق و حقوق خود در محاکم قضایی هستند و سایر افراد متقاضی خدمات حقوقی و معاضدت قضایی مشکلات خود را بیان می کنند و اقدامات لازم برای آنها انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha