اولویت تکمیل طرح های ناتمام ورزشی با طرح های بالای ۷۰‌ درصد پیشرفت فیزیکی است

مشهد- ایرنا- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اولویت تکمیل طرح های ناتمام ورزشی با طرح های بالای ۷۰‌ درصد پیشرفت فیزیکی است و بودجه تخصیصی برای این پروژه ها صرف خواهد شد.

سیدعلی‌اکبر هاشمی جواهری در سفر به تایباد و در مراسم معارفه رییس جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: بقیه طرح ها به تدریج بر اساس درصد پیشرفت فیزیکی زیر ۷۰ درصد کامل خواهند شد.

وی ادامه داد: طرح های عمرانی ورزشی جدیدی تا اتمام طرح های نیمه‌تمام آغاز نخواهد شد و طرح های ناتمام برای تکمیل اولویت‌بندی می شوند.

او با بیان اینکه آمادگی حضور بانوان در ورزشگاه ها به عنوان تماشاگر به طور کامل وجود دارد، اظهار کرد: بزرگان شهر مشهد هم در صورت ایجاد فضای مطلوب برای حضور بانوان در ورزشگاه ها از جمله ورزشگاه امام رضا(ع) تاکید دارند و می توان این زمینه را مهیا کرد.  

به گفته هاشمی جواهری، حضور تماشاگران زن در ورزشگاه ها منع شرعی ندارد، اما ممکن است حاشیه هایی در پی داشته باشد که وجود یک فضای ویژه را می طلبد.
فرماندار تایباد در ادامه این مراسم گفت: در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده این شهرستان به ازای هر یک نفر چهار سانتی متر و در فضاهای ورزشی روباز برای هر یک نفر یک سانتی متر است.

مهدی دونده افزود: این شهرستان ۱۰ فضای ورزشی سرپوشیده و ۲۰ فضای ورزشی روباز دارد.

وی ادامه داد: سالانه افزون بر یک میلیارد ریال برای نگهداری فضاهای ورزشی این شهرستان نورد نیاز است.

او اظهار کرد: زمین چمن کاریز و خانه کشتی تایباد از مهمترین پروژه های نیمه تمام این شهرستان می باشد که برای بهره برداری نهایی آنها ۵۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.
فرماندار تایباد گفت: در حال حاضر این شهرستان ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد.

دونده افزود: شهرستان تایباد به لحاظ ورزش همگانی در جایگاه ششم استان خراسان رضوی قرار دارد و در حوزه ورزش قهرمانی یکی از شهرستانهای برتر استان خراسان رضوی می باشد.
در این مراسم از زحمات یونس شیخ احمدی تجلیل و علی آقایی به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد منصوب شد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی علاوه بر شرکت در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان تایباد، از طرح های نیمه‌تمام ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

شهرستان تایباد ۲۰ هیات فعال ورزشی دارد. این شهرستان در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha