۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 84788984
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نیروی انسانی ماهر، سرمایه اصلی صنعت هوانوردی کشور است

شیراز- ایرنا- مدیر شعبه مرکز آموزش هوانوردی آسمان ایرانیان در استان فارس با بیان اینکه نیروی انسانی ماهر، متخصص و توانمند، سرمایه اصلی صنعت هوانوردی محسوب می شود، گفت: پس از سالیان انتظار مردم فارس در زمینه آموزش های هوانوردی در این استان،‌ نخستین هنرآموزان این رشته‌ها در شیراز موفق به گذراندن دوره‌ها شدند.

امین خانه بیگی، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از همین روی، این مرکز به منظور اعتلای صنعت هوانوردی و با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر، ارتقاء سطح مهارتهای شغلی و فراهم کردن زمینه مناسب برای دسترسی علاقمندان به آموزش‌های هوانوردی، فعالیت خود را به عنوان نخستین مرکز از سال ۹۹ در شیراز آغاز کرد.
وی ادامه داد: راه‌اندازی دوره‌های کوتاه مدت در سه رشته خلبانی (۹ماه)، میهمانداری و  دیسپچری پرواز (چهار تا ۶ ماه) در مرکز آموزش هوانوردی آسمان ایرانیان در شیراز موجب کاهش هزینه دانشجویان بومی علاقمند به صنعت هوانوردی که تا پیش از این مجبور به تحصیل در دیگر شعب کشور از جمله تهران بودند و همچنین کاهش دغدغه خانواده های آنها شده است.
او اظهار داشت: مجموعه آسمان ایرانیان بزرگترین و تنها مرکز آموزش هوانوردی کشور است که آموزشهای هوانوردی را هم به صورت دانشگاهی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی زیر نظر وزارت علوم و هم به صورت دوره های کوتاه مدت تخصصی با ارائه گواهینامه های بین المللی از سازمان هواپیمایی کشوری به علاقه مندان ارائه می دهد.

نیروی انسانی ماهر، سرمایه اصلی صنعت هوانوردی کشور است

مدیر شعبه مرکز آموزش هوانوردی آسمان ایرانیان در فارس افزود: دانشجویان این مرکز این فرصت را به دست می‌آورند تا پس از فارغ التحصیل شدن، در خطوط هوایی و شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی مشغول به فعالیت شوند.
خانه بیگی ادامه داد: هم اینک در این مرکز آموزش در استان فارس ۲۷۰ دانشجو در سه رشته خلبانی، میهمانداری و دیسپچری پرواز مشغول به تحصیل هستند و نخستین گروه از دانشجویان این مرکز نیز در هفته گذشته فارغ التحصیل شدند که از میان آنها چهار نفر در شرکت‌های هواپیمایی کشور مشغول به کار شدند.
او افزود: با توجه به ارائه آموزش ها در بالاترین سطوح بین المللی در این مرکز و صدور مدارک معتبر، امکان فعالیت فارغ التحصیلان این مرکز در ایرلاین های خارجی نیز وجود دارد.
وی، ابراز امیدواری کرد که هر سال شاهد تقدیم نیروهای توانمند، متخصص و ماهر فارغ التحصیل از مرکز آموزش هوانوردی آسمان ایرانیان در فارس به صنعت هوانوردی به ویژه صنعت هوانوردی کشورمان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha