اردوی تیم ملی وزنه‌برداری آغاز شد؛ معترضان به گرگان نرفتند

تهران- ایرنا- اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان در حالی امروز در گرگان آغاز شد که خبری از حضور معترضان نیست؛ تنها هفت نفر به دعوت سعید علی‌حسینی سرمربی تیم ملی پاسخ مثبت دادند.

به گزارش ایرنا، اردوی آماده‌سازی ۲۱ روزه تیم ملی وزنه‌برداری با حضور هفت ورزشکار و چهار مربی از امروز (چهارشنبه) در گرگان آغاز شد. علی‌رضا معینی، مسعود چترایی، علی میری، توفیق پوزش، رضا دهدار، علی‌رضا اسفندیاری و مسعود ممیوند هفت ورزشکار حاضر در این اردو هستند.

سعید علی‌حسینی (سرمربی) در کنار حمید محمدی (مربی)، امیر حسین‌پور (ماساژور) و سیدامین ابراهیمی (فیزیوتراپ) در این اردو، تمرینات ملی‌پوشان را زیرنظر خواهند داشت.

ملی‌پوشان خود را برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که از  ۲۰ تا ۲۴ مرداد در ترکیه برگزار می‌شود، آماده خواهند کرد.

پیش از این سعید علی‌حسینی ۲۳ وزنه‌بردار را به اردو تیم ملی دعوت کرده بود. میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، محسن دادرس، رضا حسن پور، علی داودی، رضا بیرالوند، پیمان جان، علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی‌وند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی نفرات دعوت شده به اردو بودند که ۱۵ نفر از این نفرات قید حضور در اردو را زدند.

سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک در این دوره به تیم ملی دعوت نشده و کیانوش رستمی نیز قرار است برای مسابقات قهرمانی جهان که آذرماه در کلمبیا برگزار می‌شود به اردو بیاید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha