شرکت بیش از ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در مسابقه «از چیزی نمی‌ترسم»

تهران-ایرنا- بیش از ۳۶۰ هزار دانش آموز در مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسم» شبکه شاد شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه شاد، مراسم اهداء جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی«از چیزی نمی‌ترسیدم» با شرکت بیش از ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در این مسابقه برگزار شد.

حکمتی کیا در این مراسم با بیان اینکه در دوران فراگیری ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش با ایجاد سامانه شاد بستری را برای آموزش در زمان تعطیلی مدارس ایجاد کرد، گفت: پس از حضوری شدن مدارس روزانه بیش از پنج میلیون کاربر در شاد فعالیت دارند و شبکه آموزشی شاد قصد دارد با ارائه سرویس­‌های متنوع و برنامه‌های فرهنگی و تابستانی از جمله هدایت تحصیلی و انتخاب رشته، مهارت آموزی و برگزاری مسابقات و جشنواره­‌های مختلف در کنار دانش­‌آموزان باشد.

نماینده همراه اول در شاد با اشاره به تجربیات کسب شده در دوران کرونا افزود: از اول مهر ماه آموزش و پرورش به دنبال آموزش تلفیقی خواهد بود یعنی آموزش هم به صورت حضوری و هم به شکل غیرحضوری اجرا خواهد شد تا از تمامی ظرفیت‌­ها برای آموزش­ استفاده شود.

در ادامه مهندس کاظم زاده مدیرفنی شاد با اشاره به استقبال بالای مردم در این مسابقه و ظرفیت شبکه شاد، ابراز امیدواری کرد تا پویش­‌های کتابخوانی برای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان دانش‌­آموزان ادامه­‌دار باشد.

در مجموع ۱۷۰ نفر در این مسابقه برنده جوایزی شامل سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده، دوچرخه، تبلت، اسکوتر، بردگیم، وسایل ورزشی و غیره شدند.

 کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» از دومین سالروز شهادت حاج قاسم، از طریق شبکه شاد در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفت و نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر این کتاب را مطالعه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha