۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱
کد خبر: 84789407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجهیز کارگاه های مدارس ایلام از محل فروش کتاب باطله دانش آموزان

ایلام - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: کارگاه های مدارس این استان از محل فروش کتاب و دفاتر باطله دانش آموزان این استان تجهیز می شوند.

حشمت اله وردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با عنوان همه واقف باشیم به منظور تجهیز آزمایشگاه و کارگاه های مدارس با عنوان جمع آوری کتب و دفاتر باطله دانش آموزان دوره اول متوسطه در سراسر استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح که با اسم کاغذهای مهربانی نام دارد با شعار کتاب و دفتری از دیروز و کارگاه و آزمایشگاهی برای فردا اجرا و دانش آموزان می توانند بعد از پایان امتحانات سال تحصیلی جاری تا پایان شهریورماه فرصت دارند دفاتر و کتب باطله خود را برای مشارکت در این کار معنوی به مدیران مدارس تحویل دهند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام با بیان اینکه این طرح نوعی فرهنگسازی برای بازیافت کاغذ محسوب می شود، تاکید کرد: اجرای این طرح و گسترش آن در جامعه هم کمک به حفظ محیط زیست بوده و از طرفی درآمد حاصل از آن صرف توسعه و تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی مدارس خواهد شد.

اله وردی با ذکر اینکه این طرح امسال برای اولین بار اجرا و از همه دانش آموزان متوسطه اول برای شرکت دعوت می شود، گفت: درآمد حاصل از این طرح تنها صرف تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های مدارس برای استفاده دانش آموزان خواهند شد.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰۰ هزار دانش آموز ایلامی ۵۰ درصد در مقطع ابتدایی و مابقی در مقطع متوسطه اول و دوم تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha