غیبت کشتی آزاد ایران در جام پیلکونه/ کشتی فرنگی با ۷ نماینده در ایتالیا

تهران- ایرنا- تورنمنت «متئو پیلکونه» ایتالیا در حالی از یک تا چهار تیرماه برگزار می‌شود که تیم‌کشتی فرنگی کشور با هفت ورزشکار در این جام شرکت خواهد کرد و کشتی آزاد در این پیکارها نماینده‌ای اعزام نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی نوشت: تورنمنت پیلکونه سومین ایستگاه مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی محسوب می‌شود که روزهای (۲۲ تا ۲۵ ژوئن)، اول تا چهارم تیرماه در شهر رم ایتالیا در کشتی آزاد، فرنگی و زنان برگزار می‌شود.

در این تورنمنت نزدیک به ۳۲۰ ورزشکار از ۳۴ کشور جهان شامل آفریقا، آسیا، اروپا و آمریکای شمالی شرکت خواهند کرد. این رقابت از چهارشنبه هفته آینده در بخش فرنگی آغاز خواهد شد. البته این تورنمنت می‌تواند در سیستم رنکینگ برای پیکارهای جهانی به حساب آید.

این رقابت‌ها از سال ۲۰۱۹ در جزیره ساردینا ایتالیا برگزار و سپس این رقابت از اوایل سال ۲۰۲۰ به مرکز آموزشی پیلکونه منتقل شد.

در کشتی آزاد علاوه بر ایران، آمریکا نیز هیچ نماینده‌ای ندارد. 

ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی به این شرح است:

۵۵ کیلوگرم: محمد حسینوند

۶۷ کیلوگرم: سجاد ایمن طلب

۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد و علی محمدی غلامی

۸۲ کیلوگرم: رسول گرمسیری

۸۷ کیلوگرم: حسین نوری

۹۷ کیلوگرم: مهدی بالی

براین اساس، نخستین مسابقه دارای سیستم رنکینگ تورنمنت بین‌المللی جام یاشار دوغو است که روزهای ۵ تا ۸ اسفند ۱۴۰۰  (۲۴ تا ۲۷ فوریه) در استانبول ترکیه برگزار شد.

دومین رویداد دارای رنکینگ در آلماتی قزاقستان روزهای ۱۲ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ (۲ تا ۵ ژوئن) برگزار شد.

متئو پیلکونه سومین تورنمنت دارای رنکینگ نیز یکم تا پنجم تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

آخرین سری از این نوع مسابقات نیز قرار است در قاره آفریقا و به میزبانی تونس برگزار شود. زمان برگزاری این پیکارها روزهای ۲۳ تا ۲۶ تیر (۱۴ تا ۱۷ ژوئیه) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha