۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84789629
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرلک: با بهترین لباس‌هایم در بهترین تیم آسیا ماندم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قراردادش با این باشگاه گفت:‌ زمانی که در بهترین تیم آسیا حضور پیدا می‌کنید باید بهترین لباس‌های خود را بپوشید.

به گزارش ایرنا،‌ میلاد سرلک هافبک ۲ سال اخیر تیم فوتبال پرسپولیس، پس از پایان قراردادش با سرخپوشان، در آستانه جدایی از این تیم بود.

با توجه به پیشنهاداتی که او از کشورهای حوزه خلیج فارس داشت، ابهاماتی در ادامه همکاریش با پرسپولیس به وجود آمده بود اما مسوولان باشگاه توانستند او را به ادامه همکاری به سرخپوشان راضی کنند.

سرلک که همراه با تیم ملی در قطر حضور داشت، پس از اتمام این اردو، ظهر امروز چهارشنبه به باشگاه پرسپولیس و قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با سرخپوشان تمدید کرد. بدین ترتیب این هافبک ملی‌پوش تا سال ۱۴۰۲ در جمع سرخپوشان خواهد ماند.

سرلک: با بهترین لباس‌هایم در بهترین تیم آسیا ماندم

این بازیکن پس از خروج از باشگاه پرسپولیس گفت:‌ خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و از قبل صحبت‌ها انجام شده بود. امروز هم این قرارداد نهایی شد و از این بابت خیلی خوشحالم.

وی تاکید کرد: قرارداد من یکساله است و امیدوارم سال بعد هم قراردادم را تمدید کنم.

هافبک ملی‌پوش در مورد البسه عجیبش هنگام تمدید قرارداد گفت: زمانی که در بهترین تیم آسیا حضور پیدا می‌کنید باید بهترین لباس‌های خود را بپوشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha