۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۵
کد خبر: 84789883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزارت ورزش: باید نگهبان هویت جوانان و جامعه باشیم
نشست معاونان فرهنگی وزارت ورزش در شیراز

شیراز-ایرنا- معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اظهار اینکه وظایف ما در عرصه هویتی بسیار حساس و سخت است اعلام کرد: ما هیچ وقت اینچنین در شرایط بمباران همه جانبه دشمنان در حیطه هویتی نبودیم. وظیفه ما در این عرصه نگبانی و پاسداری از هویت جامعه و جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید یامین پور روز چهارشنبه در نشست معاونان فرهنگی و امور جوانان کشور در شیراز گفت:  موضوع تهاجم و شبیخون فرهنگی را که مقام معظم رهبری به درستی به آن اشاره کردند ، به صورت تصاعدی افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: هم اکنون در شرایط سخت و دشوار فرهنگی و رسانه ای قرار گرفته ایم و جوانان ما در حال ترور روانی هستند که امید و هویت آنها در حال آسیب است.اگر این پرسش مطرح شود که مسئولیت امور جوانان برعهده کیست؟  پاسخ اینست که به رسم ماموریت این وظیفه بر عهده ما قرا گرفته است.

او افزود: انجام مأموریت های محوله در حوزه جوانان بر عهده این وزارتخانه است و همه موضوعات را از ما می خواهند و باید در این راه متعهد بمانیم.

معاون وزارت ورزش: باید نگهبان هویت جوانان و جامعه باشیم
عنوان

معاون وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: مأموریت های ما در حوزه جوانان از نوع ماموریت های هویت ساز و ناظر بر نفوس است، اگر از این بخش هویت ساز،  تربیتی و معنوی غفلت شود، جسم و کالبد هر چه که سرخوش باشد از آن افقی که برای آن ترسیم شده، دور و غافل خواهد ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha