ارتقاء دانش کارکنان نیروی انتظامی موجب موفقیت در مأموریت‌های فراجا می‌شود

ورامین- ایرنا- معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: ارتقا سطح دانش و ارائه آموزش به کارکنان نیروی انتظامی موجب موفقیت در ماموریت‌های فراجا می‌شود.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ محمد شاهرخی اظهار داشت: رویکردهای فراجا، امنیت مردم محور، پلیس اجتماعی، رعایت اخلاق و رفتار اسلامی با دو مولفه اقتدار و مهربانی، آموزش و نظارت است.
وی افزود:پلیس هیچ هدفی جز تامین امنیت مردم و رضایتمندی شهروندان ندارد، از این رو به صورت مستمر و پیوسته آموزش کارکنان خود را در برنامه قرار داده است.
معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان هدف از آموزش در فراجا را استانداردسازی رفتار حرفه ای پلیس اعلام کرد و افزود: آموزش کارکنان فراجا نقش مهمی در خدمات رسانی بهتر به مردم دارد و به آنان در موفقیت مأموریت‌های فراجا کمک می‌کند.
شاهرخی تصریح کرد:امنیت، بستری برای خلاقیت و پویایی افراد جامعه در حوزه های مختلف است و پلیس با هدف ارتقاء کیفی خدمات رسانی و حفظ ارزش های اسلامی، تعامل و پاسخگویی به اقشار مختلف اجتماعی را مبنای تصمیم سازی‌های خود دارد.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت ۷ شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را برعهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha