میز خدمت نیروی انتظامی در نماز جمعه ورامین برپا شد

ورامین - ایرنا - همزمان با هفته فراجا، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه ورامین، به مردم و مراجعین خدمات حضوری ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با هفته فراجا، پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران روز جمعه با استقرار در مسجد جامع ورامین، خدمات ویژه و تخصصی را به مردم و مراجعین ارائه کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در حاشیه برپایی این میز خدمت به خبرنگار ایرنا گفت: برپایی میز خدمت پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با هدف ارائه مطلوب خدمات و کاستن از فاصله بین مردم، رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردم تشکیل شده که با استقبال مردم مواجه شد.

سرهنگ هادی حسن زاده شهابی افزود: نیروی انتظامی به طور شبانه روز در خدمت مردم است ولی قطعا برگزاری این میز خدمت و ارتباط بدون واسطه مردم با مسئولان پلیس موجب می شود تا مردم بیش از گذشته با خدمات پلیس آشنا شده و در کمترین زمان، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: پلیس گذرنامه، امنیت اجتماعی، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در این میز خدمت حضور داشته و پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه نیز خدمات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مردم ارائه کردند.

این مسئول تصریح کرد: مهمترین پشتوانه نیروی فراجا، حمایت و همراهی مردم با این نیروی خدوم است و قطعا اگر خدمات پلیس بدون واسطه و در کمترین زمان به مردم ارائه شده و شهروندان نیز بیش از گذشته با خدمات مختلف پلیس آشنا شوند، این همراهی و حمایت بیشتر می شود.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه برا بر عهده دارد. ۱۳ تا ۱۹ مهر هفته فراجا نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha