۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84790074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در میاندوآب مهار شد

مهاباد - ایرنا - سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: با تلاش آتش‌نشانان این سازمان آتش‌سوزی در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای میاندوآب در سریعترین زمان ممکن مهار شد.

سامان محمدی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی اخبار رسیده مبنی‌بر اینکه یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خیابان ۱۷ شهریور دچار آتش‌سوزی شده‌است، ماموران این سازمان بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۱۱ مامور آتش‌نشانی از ۲ ایستگاه متشکل از دو تیم اطفا حریق و یک تیم نجات پس از پنج دقیقه در محل حادثه حضور یافتند، افزود: علت آتش‌سوزی اتصال سیم کشی داخلی این فروشگاه بود.

وی همچنین با بیان اینکه در این حادثه کسی آسیب ندید، گفت: همچنین میزان خسارت جزعی بود و از سرایت آن به دیگر بخش‌ها جلوگیری شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب توصیه کرد: با توجه به استفاده بیش از پیش وسایل سرمایشی در فصل تابستان، اداره ها و مجتمع های تجاری باید وسایل سرمایشی خود را با هدف ایمن سازی محیط کار توسط استاد کار مجرب چک کنند.

محمدی افزود: نصب سیستم های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول های اطفاء حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش سوزی است.

شهر میاندوآب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha