۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴
کد خبر: 82955613
T T
۰ نفر

آتش سوزي مجتمع مسكن مهر مياندوآب مهار شد

۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴
کد خبر: 82955613
آتش سوزي مجتمع مسكن مهر مياندوآب مهار شد

مهاباد- ايرنا- مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مياندوآب با اشاره به حادثه آتش سوزي در 60 واحد مسكن مهر اين شهرستان گفت: با تلاش به موقع آتش نشانان، اين حادثه بدون وارد آمدن صدمه به ساكنان واحدها، مهار شد.

يادگار لندنيان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: عصر روز گذشته در پي كسب اطلاع از طريق سامانه 125 اين سازمان مبني بر آتش سوزي در مساكن مهر شماره يك مياندوآب در منطقه پيچ قره ورن، بلافاصله ماموران ايستگاه هاي يك و 2 آتش نشاني به همراه تجهيزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
وي بيان كرد: بر اثر اتصال در سيم كشي داخلي در طبقه دوم يكي از بلوك ها، آتش سوزي رخ داد و 60 واحد طعمه حريق شد.
وي اضافه كرد: 6 نفر شامل 2 كودك و چهار زن در طبقات 2 و 6 مجتمع مسكن مهر 60 واحدي در محاصره آتش مانده بودند كه با تلاش ماموران آتش نشاني بدون مصدوميت از طريق پله هاي اضطراري نجات يافتند.
لندنيان افزود: مسدود كردن مسير پله هاي اضطراري توسط مالكان واحدها، كار امداد رساني را با مشكل مواجه كرد.
به گزارش ايرنا، يكهزار و 548 واحد مسكن مهر در 2 سايت در مياندوآب ساخته شده و با 98 درصد پيشرفت فيزيكي تحويل متقاضيان شده است و مياندوآب اولين شهر آذربايجان غربي در تكميل و تحويل مساكن مهر است.
عدم اجراي ديوار محوطه، نبود شبكه فاضلاب، نبود تجهيزات آتش نشاني در برخي بلوك ها و فضاهاي عمومي از جمله مسجد، مدرسه و فروشگاه هاي رفاهي از مشكلات مساكن مهر در مياندوآب است.
شهرستان مياندوآب با بيش از 277 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
9871/2093/7514