تامین و ارتقای امنیت شغلی کارکنان شهرداری ارومیه در دستور کار قرار گرفت

ارومیه - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با تکذیب تعدیل بخشی از نیروهای شهرداری گفت: طبق دستور شهردار موظف به تامین و ارتقای امنیت شغلی کارکنان هستیم.

صادق حسین دوستی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نحوه ادامه خدمت کارکنان شهرداری در بستر قانون قرار می‌گیرد، اظهار کرد: شهردار ارومیه تاکید ویژه‌ای به ایجاد بسترهای لازم جهت روند رو به رشد وضعیت شغلی کارکنان این مجموعه دارد و در همین راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به جذب خارج از ضابطه قانونی تعدادی از کارکنان شهرداری در دوره‌های گذشته، افزود: به زودی با برنامه صورت گرفته در تبدیل وضعیت ایثارگری کارکنان قراردادی و تعریف جدیدی از چارت سازمانی بسیاری از حاشیه‌های مربوط به نیروی انسانی در شهرداری ارومیه پایان خواهد یافت تا نقطه پایانی بر استرس وارده بر خانواده بزرگ شهرداری باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه اضافه کرد: آخرین تعریف چارت سازمانی برای شهرداری ارومیه در سال ۱۳۹۶ صورت گرفته که ظرفیت فرهنگ‌سراها، کشتارگاه صنعتی، مرکز سلامت، دانشگاه علمی کاربردی و تعدادی دیگر از بخش‌های شهرداری در آن لحاظ نشده است.

وی ادامه داد: مدیریت شهرداری ارومیه عملا بدنبال آموزش و ارایه جایگاه بنابه تخصص نیروهای شهرداری جهت ارتقای سطح خدمات ارائه شده به شهروندان است.

دوستی با تاکید بر تلاش برای افزایش اعتماد عمومی به مجموعه مدیریت شهری، گفت: افزایش اعتماد متقابل بین مردم و شهرداری منجر به افزایش مشارکت شهروندان و در نتیجه رونق اقتصادی در شهر می‌شود.

به گزارش ایرنا، شایعه تعدیل نیروهای شهرداری در فضای مجازی، سبب نگرانی و تحمیل استرس به خانواده بزرگ شهرداری ارومیه شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha