وضعیت تامین آب برای ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر از جمعیت بخش فین بندرعباس بهبود می یابد

بندرعباس-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اجرای چند طرح شاخص با هدف بهره مندی بیشتر بخش فین و روستاهای تابعه از آب شرب پایدار خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌های توسعه ای وضعیت تامین آب برای ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر از جمعیت این منطقه بهبود می یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحمید حمزه پور شامگاه پنجشنبه در همایش شوراها و دهیاران منطقه فین بندرعباس تامین آب روستای رضوان از طریق خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس به عنوان یک اقدام اساسی برای تامین آب پایدار مشترکان این منطقه با حمایت استاندار هرمزگان یاد کرد و افزود: رضوان از ابتدای امسال از کمبود آب رنج می برد و آبفا با هدف تامین نیاز آبی این منطقه و همچنین گذر از تابستان بدون تنش، این طرح را وارد مدار بهره برداری کرد که در حال حاضر شاهد رضایت مردم از این اقدام اساسی هستیم.

وی به دیگر اقدام شاخص آبفا در بخش فین اشاره کرد و بیان داشت: به منظور ذخیره مورد نیاز آب شهر فین پیش بینی احداث یک باب مخزن هزار مترمکعبی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال شده که پیمانکار آن نیز انتخاب و بزودی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل آبفای هرمزگان همچنین به تکمیل طرح های آبرسانی روستاهای «کهتک»، «لاور»، «مهدی آباد», «تربوبیه» و «کوران» اشاره کرد و ادامه داد: پیمانکار این طرح ها انتخاب شده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.
 به گفته وی، با اتمام عملیات طرح های یاد شده وضعیت تامین آب جمعیتی افزون بر ۱۲ هزار ۶۰۰ نفر در این بخش بهبود می یابد.
حمزه پور در پایان از حمایت دولت بویژه استاندار جهادی و نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح های آبرسانی قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت شوراها و دهیاران بتوان اجرای طرح ها را سرعت بخشید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha