۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 84791202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۱۲ مجموعه ورزشی رو باز با روکش چمن در منطقه سیستان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- معاون محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز ساخت ۱۲ مجموعه ورزشی رو باز با روکش چمن در منطقه سیستان با مشارکت قرارگاه قدس و ورزش جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس جنوب شرق، علی اکبر جعفری در مراسم آغاز ساخت ۱۲ مجموعه ورزشی رو باز با روکش چمن در منطقه سیستان  اظهار داشت: در پنج سال گذشته بیش‌از ۵۳ مجموعه ورزشی رو باز در روستاها سطح سیستان و بلوچستان ایجاد شده است.

معاون محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افزود: در ۶ ماه آینده ۱۲ زمین ورزشی در روستاهای فاقد مجموعه ورزشی برای ایجاد سلامتی، سرگرمی و شور و نشاط جوانان روستاهای منطقه سیستان به ابعاد ۳۰*۴۵ زیرسازی، حصار، سکو تماشگر سرویس و رختکن با اعتبار بیش‌از ۲ میلیارد تومان توسط قرارگاه عملیاتی شهید هراتی آماده و به ورزش جوانان برای اجرا چمن تحویل می‌شود. 

وی  پیگیری محمد سرگزی نماینده منطقه سیستان را در اجرایی شدن این پروژه‌ها موثر دانست و گفت: سپاه با انجام اقدامات محرومیت‌زدایی همواره برای رفع مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف در میدان حاضر است.

جعفری بیان کرد: علاوه بر ساخت مجموعه‌های ورزشی، مشارکت در اجرای طرح‌های آبرسانی، ساخت مسکن و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مردم یاری سپاه بوده که به صورت مستمر در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha