۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84791513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: نظارت بر بازار کافی نیست

۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبر: 84791513
امام جمعه زنجان: نظارت بر بازار کافی نیست

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه نظارت ها بر بازار کافی نیست، گفت: مردم گله مند هستند و مسئولان باید حرف مردم را بشنوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تشکر از تیم های نظارت بر بازار در استان، افزود: در زمان حاضر ۱۰۰ اکیپ بازرسی و نظارت بر بازار در استان فعالیت می کنند ولی لازم است فعالیت ها در این زمینه تقویت شود.  

وی ادامه داد: در این شرایط باید اصناف و بازاریان نیز انصاف را رعایت کنند.  

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه عمران روستایی هر آنچه در کشور انجام شده، بعد از انقلاب اسلامی بوده است.  
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه در فضای مجازی علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی سیاه نمایی می شود، گفت: اکنون همه روستاها در استان از نعمت برق برخوردارند، ۸۷ درصد راههای روستایی نیز آسفالت هستند که همه این موارد بعد از انقلاب اسلامی انجام شده است.  

وی همچنین به آغاز هفته صرفه جویی اشاره کرد و افزود: مملکتی می تواند دم از استقلال بزند که نانش تامین باشد، تامین نان نیازمند آب و خاک است، باید قبول کنیم که بارندگی ها کم و منابع آبی محدود شده است بنابراین باید به موضوع صرفه جویی توجه کنیم.  

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه افزایش قیمت خرید تضمینی گندم از سوی دولت، کار خوبی بود، افزود: برای سال آینده نیز لازم است قیمت این محصول افزایش داده شود تا کشاورزان ترغیب شوند به جای محصولات آب بری مثل هندوانه، گندم بکارند.  

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ۳۰ خرداد سالروز شهادت زائران حرم رضوی در اثر بمب گذاری منافقان اشاره کرد و گفت: در جریان عملیات های تروریستی منافقان، ۱۷ هزار نفر در کشور شهید شدند ولی مدعیان حقوق بشر از اینها حمایت می کنند.  

حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری سارقان بانک ملی شعبه دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این دستگیری کار خوبی بود، حرف و حدیث هایی در این رابطه بود که لازم است به آن ها منطقی جواب داده شود. 

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری اجتماع بزرگ سلام فرمانده در زنجان اشاره کرد و گفت: این سرود یکی از مصادیق تلاش آتش به اختیار در حوزه عمل فرهنگی و انقلابی است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha