۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84792189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین جراحی تومور مغزی در بیمارستان گناوه انجام شد

گناوه - ایرنا - متخصص جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: نخستین بار، عمل جراحی برداشتن تومور مغزی در این بیمارستان با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه روز شنبه به نقل از دکتر هادی نوذری افزود: این بیمار بانوی ۶۱ ساله با تومور در سمت خلف مغز که دچار اختلال بینایی شده بود مورد عمل جراحی قرار گرفت و  در زمان حاضر  در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر و حال عمومی وی رضایت بخش است.

این پزشک جراح اظهارداشت: عمل‌های جراحی تخصصی مغز و اعصاب از چهار ماه پیش در این بیمارستان شروع شده است که در ابتدا به علت محدودیت تجهیزات پزشکی و امکانات فقط عمل‌های اورژانس و ستون فقرات انجام می‌شد.

دکتر نوذری  گفت: در یک ماه اخیر با تکمیل تجهیزات و امکانات مورد نیاز، عمل‌های غیر اورژانس و پیچیده نیز آغاز شده است و قادر به انجام بیشتر عمل‌های این حوزه در این بیمارستان هستیم.

متخصص جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه با تشکر از تمامی افرادی که در تسهیل و تأمین امکانات و تجهیزات تخصصی جراحی مغز و اعصاب این بیمارستان کمک کردند، ادامه داد: با تکمیل تجهیزات پزشکی مورد نیاز در عمل‌های تخصصی جراحی مغز و اعصاب در اتاق عمل بیمارستان گناوه و بهره مندی از تیم همراه خوب و با تجربه، دیگر شاهد ارجاع و اعزام هیچ بیمار نیازمندی از این منطقه به مرکز استان یا شهرستان‌های همجوار نخواهیم بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲ بیمارستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha