۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 1486
کد خبر: 84792290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس شهرستان کرخه مشکل کمبود تجهیزات سرمایشی دارند

اهواز - ایرنا - فرماندار شهرستان کرخه با بیان اینکه بسیاری از مدارس شهرستان کرخه مشکل کمبود وسایل سرمایشی دارند از سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور خواست نسبت به تامین وسایل سرمایشی برای مدارس این منطقه اقدام کند.

محسن ستاری فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سفر روز گذشته رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور به این شهرستان افزود: یکی از مشکلات شهرستان کرخه در زمینه کمبود فضای آموزشی  است ضمن اینکه مدارس این شهرستان در فصل گرم با مشکل کمبود وسایل سرمایشی مواجه هستند. 

وی با بیان اینکه مشکلات و کمبودهای آموزشی و مدارس شهرستان کرخه با رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور در میان گذاشته شد گفت: علاوه بر تجهیزات سرمایشی ، بسیاری از مدارس شهرستان کرخه مشکل کمبود وسایل گرمایشی دارند.

فرماندار کرخه با اشاره به قول "مهراله رخشانی مهر"رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای تامین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز مدارس این شهرستان گفت: همچنین ۲ واحد آموزشی نیمه کاره در روستای کاظم حمد با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و یک واحد آموزشی در شهر شاوور با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور تکمیل می شود.

ستاری فر همچنین به آغاز ساخت سه واحد آموزشی از جمله مدرسه ۶ کلاسه روستای سن بهادل ، مدرسه استثنایی شهر شاوور و مدرسه روستای "طالب عزیز" بخش کرخه  اشاره کرد و گفت:  مدرسه ۶ کلاسه متوسطه روستای سن بهادل از سوی نوسازی مدارس و با مشارکت خیرین ساخته می شود.

جمعیت دانش آموزی شهرستان کرخه بیش از۱۷ هزار نفر است که در ۲۱۰ مدرسه و ۸۸۰ کلاس درس تحصیل می کنند.

شهرستان کرخه به مرکزیت شهر الوان دارای ۸۰ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شاوور و ۲ شهر الوان و شاوور و حدود ۱۲۰ روستا می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha