۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84792460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: رویکرد دولت، مشارکت مردم در امور کشور است 

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی با اشاره به سخنان رییس جمهور در سالروز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: رویکرد دولت تحقق مشارکت اقتصادی با مشارکت مردم است این مهم باید با توان ملت محقق شود. 

به گزارش ایرنا محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: دولت آیت الله رییسی، دولت مردمی است و تلاش بر این است که رشد اقتصادی با مشارکت مردم محقق شود. 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تصویب توزیع اعتبارات تملک سرمایه ای و اعتبارات هزینه ای استان در سال ۱۴۰۱ گفت: به مسولان تاکید می شود نسبت به رعایت انضباط مالی در اجرای بودجه توجه داشته باشند.

وی با تاکید بر جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ گفت: با توجه به اینکه جابه جایی اعتبارات میان دستگاه ها انجام نمی شود، مدیران ومسوولان تلاش داشته باشند تا جذب اعتبارات محقق شود. 

استاندار خراسان شمالی گفت: کمیته های برنامه ریزی شهرستان سریع تشکیل شود تا برای توزیع اعتبارات تصمیم گیری شود. 

به گزارش ایرنا در این نشست اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تجمیع اعتبارات موضوع تبصره ۹ قانون بودجه موافقت کردند.

اعضای این شورا همچنین با طرح هادی سه روستای برج، ینگه قلعه و شهید آذر سا موافقت کردند.

توزیع اعتبارات دارایی و سرمایه ای و نیز اعتبارات هزینه ای استان در سال ۱۴۰۱ از دیگر مواردی بود که اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان به آن رای موافق دادند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha