۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 84792687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کنسرت موسیقی رشت در ابراز همدردی با بازماندگان زلزله رودبار لغو شد

رشت – ایرنا- کنسرت شامگاه ۳۱ خردادماه یکی از خوانندگان به احترام مردم رودبار در سالروز حادثه دلخراش زلزله رودبار سال ۶۹، در رشت لغو شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان این تصمیم بنا به ابراز همدردی با مردم شریف و مصیبت دیده این شهرستان دلیل یاد شده از سوی این اداره کل  و موسسه برگزار کننده اتخاذ شده است.
در این گزار ش آمده است: با توجه به سالروز زلزله رودبار و ابراز همدردی با مردم شریف و مصیبت دیده این شهرستان سانس روز سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ گرشا رضایی در تالار مجلل لغو شد.
قابل ذکر است،تنها مجوز این اداره کل در سطح استان در تاریخ ۳۱ خرداد برای سانس بعد از اذان مغرب و عشا پس از اخذ استعلامات شورای تامین و نیروی انتظامی صادر شده بود و در سنوات گذشته نیز در این تاریخ کنسرت های متعددی برگزار شده و ۳۱ خرداد در جدول ایام سوگواری تقویم رسمی وزارت ارشاد تا کنون ثبت نشده است، برخلاف تمامی مجوزها و به احترام مردم شریف رودبار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و موسسه برگزار کننده تصمیم به لغو این این کنسرت گرفتند.
در این گزارش آمده است افرادی که از طریق سایت ملوتیک اقدام به خرید بلیت کرده اند ، مبلغ پرداختی ظرف مدت ۷۲ ساعت آینده به حسابشان عودت داده خواهد شد .
زلزله رودبار در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد یعنی در آغازین لحظات ورود به روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۳۶۹  در فاصله حدود ۱۶ کیلومتری رودبار و روستاهای تابعه در استان گیلان بروز کرد و تا شعاع ۱۰۰ کیلومتری از مرکز زمین‌لرزه موجب خسارات جانی و مالی فراوان شد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha