۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 84792768
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه:مصوبات سفر رئیس جمهور رشد قرچک را تضمین می‌کند

قرچک - ایرنا - امام جمعه شهرستان قرچک گفت: با سفر رئیس جمهور به شهرستان قرچک و تصویب مصوباتی مهم، رشد این شهرستان تضمین می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز شنبه پس از پایان جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جهمور در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به قرچک و بازدید از این شهرستان با مصوباتی همراه بود که اجرای آن سرعت پیشرفت و توسعه قرچک را افزایش می‌دهد.
وی افزود: یکی از مهمترین مصوبات این سفر که در هر سه شهرستان مشترک است، تکمیل طرح قطار حومه‌ای توسط شرکت مترو است که این موضوع با تأکید رئیس جمهور و تأئید وزیر راه و شهرسازی مواجه شد و به زودی این عملیات اجرایی می‌شود.
اسماعیلی از تعیین اعتبار برای تکمیل پروژه جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرچک و تعیین تکلیف پروژه مسکونی یکهزار واحدی سبحان به واگذاری به افراد واجد شرایط از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهوری به شهرستان قرچک یاد کرد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم و مسئولان قرچک اتصال این شهرستان به بزرگراه غدیر ( چرمشهر – آبیک)  است که رئیس جمهور در خصوص اجرای طرح مطالعاتی آن موافقت خود را بیان کرد.
امام جمعه قرچک گفت: برای تأمین نیازمندی‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان قرچک، اعتبار لازم برای تجهیز سالن ورزشی ولیعصر(عج) به تصویب رسید.
اسماعیلی : به منظور توسعه فعالیت فرهنگی در حوزه مساجد، قول احداث ۱۰ دستگاه خانه عالم در شهرستان قرچک از رئیس جمهور گرفته شد تا مساجد از حالت غیرفعال خارج شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
آیت الله رئیسی در سفر یکروزه به جنوب شرق تهران از پروژه مسکونی هزار واحدی سبحان قرچک، طرح قطار حومه‌ای ورامین- تهران و بیمارستان نیمه کاره شهرستان پیشوا بازدید کرد.
در جریان این سفر، رئیس جمهور در شهرک آژینه، یکی از مناطق محروم پیشوا حضور پیدا کرد و بدون واسطه با مردم دیدار و گفتگو کرد.
آیت الله رئیسی سپس با حضور در مرقد مطهر امامزاده جعفر(ع) فرزند بلافصل امام هفتم شعیان، ضمن زیارت مضجع نورانی این امامزاده جلیل القدر، با تنی چند از زائران و مجاوران به گفتگو پرداخت.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha