۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبر: 84793672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای خراسان رضوی خنک می‌شود

۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبر: 84793672
هوای خراسان رضوی خنک می‌شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از عصر امروز و با نفوذ سامانه ناپایدار جوّی، احتمال افزایش ابرناکی و کاهش دما همراه با افزایش سرعت وزش باد در استان وجود دارد.

زهرا عنایتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نواحی بادخیز خراسان رضوی این رخداد، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بارش رگباری همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: حجم بارش‌ها در شمال‌ غرب استان به قدری است که احتمال رواناب و ایجاد سیلاب خواهد بود. همچنین روز دوشنبه و سه‌شنبه روند کاهش دما ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز چهارشنبه اما روند افزایش دما در استان پیش بینی می شود به گونه‌ای که روز پنجشنبه بیشترین میزان افزایش دما طی هفته جاری احساس می‌شود.

عنایتی افزود: طی شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هوای ۱۶ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند و بیشترین میزان سرعت وزش باد نیز از سرخس با ۵۴ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

وی ادامه داد: در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۲۱ تا ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش‌بینی می‌شود در گرمترین ساعات امروز دمای هوا بدون تغییر ۳۳ درجه و در خنک ترین ساعات به ۲۰ درجه بالای صفر برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha