دمای هوای خراسان رضوی همراه با نخستین روز تابستان افزایش می‌یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره ای از فردا چهارشنبه اول تابستان روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شده و تا روزهای آخر هفته نیز ادامه خواهد داشت.

آذر رضایی پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز پنجشنبه بیشترین میزان دما در هفته جاری خواهد بود و این در حالی است که ماندگاری گرما تا هفته آینده نیز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر آسمان خراسان رضوی در بیشتر نقاط، صاف تا نیمه ابری است و پدیده خاصی به صورت گسترده در سطح استان وجود ندارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در نواحی باد خیز استان نیز تا روزهای پایانی هفته، شاهد وزش باد همراه با کاهش کیفیت هوا و دید خواهیم بود.

رضایی پور افزود: دمای هوای شهر مشهد طی ۲۴ساعت گذشته بین ۱۸ و ۳۱ درجه در نوسان بود و پیش بینی می‌شود امروز در گرمترین ساعت به ۳۰ درجه بالای صفر برسد.  

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha